Acorel

Onderwerpen

We kijken terug op een inspirerend event vol presentaties en discussies tussen deelnemers. De volgende onderwerpen stonden op het programma.

Pieter-Jan Varekamp

Digitalisering van processen heeft in de afgelopen jaren een grote vlucht genomen. Digitalisering en standaardisering gaan vaak hand in hand en vormen een prima basis voor customer excellence.

Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wordt besproken hoe in een digitale wereld juist medewerkers het verschil kunnen maken in de klantbeleving.

Fabian Kortekaas

Een inspirerende presentatie over klantbeleving & tastbare bedrijfsresultaten.

Onze bevlogen gastspreker laat zien hoe TUI, dat hard is geraakt door Covid-19, klantbeleving hoog weet te houden. Door adequaat in te spelen op de verwachtingen van de klant weet men concrete resultaten te blijven realiseren.

“Hoe luistert men naar klanten en houdt men hen betrokken, terwijl hun behoeften (noodgedwongen) zeer snel veranderen? “

Gert van den Anker

Taco Schallenberg

Een betere klantbeleving wordt mede gerealiseerd door een betere medewerkerbeleving. Aan de hand van echte verhalen delen wij onze ervaringen en kennis waarmee wij je willen inspireren. Wij geven inzicht in waar het volgens de experts aan schort, wat meer aandacht verdient en hoe het anders kan. Wat zijn de sleutel factoren voor een succesvolle implementatie? Hoe zorg je ervoor dat de medewerkerbeleving ook de klantbeleving verbetert?
Wat maakt het dat mensen zich vaak verzetten tegen de nieuwe koers van het bedrijf en wat is de prijs van dit verzet? Hoe kun je buy-in optimaliseren en welke investeringen zijn hiervoor nodig? Wij reiken je 3 pijlers aan waar je adoptie & weerstand aan kunt koppelen en geven je 5 tips om succesvoller te transformeren, en waar je morgen al mee kunt starten.
Als je investeert in de mensenkant binnen klantbeleving, krijg je het dubbel en dwars terug!

Miranda van der Schouw

Thijs den Dikken

Je kan als bedrijf niet meer zonder het leveren van goede en ook onderscheidende customer experience (ook wel klantbeleving). Hier in de praktijk invulling aangeven, blijkt nog best lastig. Zeggen dat je de klant centraal stelt en naar hem of haar luistert, is helaas vaak een loze belofte. Om daadwerkelijk optimale customer experience te bieden, is het cruciaal naar je klanten te luisteren en ze te begrijpen. CX onderzoek is hiervoor een zeer krachtig instrument. Weten waar de pijn- en wowpunten zitten in je klantrelaties, geeft je als organisatie gerichte handvatten voor het optimaliseren van de klantbeleving om zo uiteindelijk maximaal resultaat te realiseren. Digitale oplossingen hebben anno nu een enorme impact op de customer experience. De wisselwerking tussen onderzoek en technologie stelt organisaties in staat om onderscheidende en unieke ervaringen te bieden. En vanzelfsprekend blijf je continu monitoren of aangebrachte verbeteringen leiden tot gewenst resultaat, voor zowel jouw klant als organisatie.

Martine Ferment

Judith Hekker

Digitale technologie is niet meer weg te denken uit ons leven. Het gemak dat we hiermee ervaren, konden we ons 2 decennia geleden nog amper voorstellen.
Met digitale techniek kan het contact tussen medewerkers & klanten, evenals hun beleving bij jouw organisatie naar een hoger niveau groeien. Hoe succesvol je hierin bent, hangt af van hoe je omgaat met de operationele driehoek mens, systeem en proces, de focus behoudt èn het geheel ondersteunt.

Verrijk jouw visie op de potentiële impact van technologie op klantcontact en medewerkers, aan de hand van onze aansprekende praktijkvoorbeelden.

Hilbrand Rustema

Mischa Tissen

Productiebedrijven bieden steeds meer digitale zakelijke diensten aan klanten bovenop hun technische productgerelateerde diensten. De customer experience verandert wanneer de customer journey en de touchpoints digitale interacties worden. Machines en IT-applicaties die gegevens uitwisselen tussen bedrijven met Artificial Intelligence-applicaties nemen beslissingen en stimuleren de interactie met klanten. Menselijke interactie wordt verminderd met geavanceerdere digitale diensten.
De centrale vraag voor deze presentatie is: "Hoe kunnen bedrijven de klantervaring in een digitale wereld nog steeds gebruiken om zich te onderscheiden van andere bedrijven?"

eBook: The experience organization

Weet je nog niet zeker of je komt naar dit event? Heb je behoefte aan meer achtergrond? Download dan dit eBook over de laatste trends en issues in customer experience management. Het rapport van ‘Management Events’ is gebaseerd op de antwoorden van 1084 topmanagers in verschillende functies die allemaal aangeven verantwoordelijk te zijn voor Customer Experience-initiatieven in hun organisatie. Je komt meer te weten over welke strategische ontwikkelingsinitiatieven en investeringsacties je moet opstarten om je organisatie succesvol te maken.

, Onderwerpen, Acorel