Acorel

Sprekers

De presentaties worden verzorgd door Acorel en haar partners Noventum Service Management, Ferment Management, Ipsos en Pawlik Nederland. Hieronder stellen de sprekers zich voor.

Managing Partner Pawlik Agile People

Gert is partner & founder van Pawlik Agile People en Agile thought leader van Pawlik International. Gert heeft een achtergrond als (project) manager, trainer en consultant op het gebied van organisatie veranderingen, sales, communicatie en leerarchitectuur. Zijn specialisme is ontwikkelen van de agiliteit van personen en organisaties. Naast Green Belt Lean Six Sigma is hij NLP en Prince II practitioner, certified scrum master en agile coach.

Business Development Manager Acorel

Klantbeleving wordt een steeds belangrijker onderwerp in de digitale economie van vandaag. Het is een onderscheidende factor voor een organisatie naast bijvoorbeeld product, prijs of snelheid. Ik geloof dat data en technologie hier een bijzonder verschil kunnen maken wanneer dit slim wordt toegepast. Aan de hand van het SAP Customer Experience portfolio help ik (met passie en plezier) organisaties in aanloop naar succesvolle CX trajecten, resulterende in succesvollere klanten.

Managing Director Ferment Management

Ruim 24 jaar ervaring in consultancy, (interim)management en opleiding in Nederland en buitenland. Oprichter en directeur van het consultancy bureau gespecialiseerd in service excellence en klantinteractie.
College lecturer voor Nyenrode Universiteit, CCM in-company en open programma’s sinds 1999.
Voorzitter Stichting KlantInteractie Research Centrum.
Interim Directeur WMO bij Het CAK.

Manager Transformation Services Acorel

Judith is een ervaren vakvrouw in multi channel customer service management, operational excellence & gedragsgericht verandermanagement. Met haar duidelijke visie op customer loyalty en employee engagement geeft zij, sinds 2000, doortastend en tegelijkertijd mensgericht focus, richting en kader. Haar achtergrond als personal trainer & coach zet zij behendig in, net als haar expertise in bijv. Lean Six Sigma (Black Belt), Prince II, Vanquard, ITIL en Open Book Management.
Met haar motto: “Breng vandaag de verandering voor de verbetering van morgen” richt zij zich op het verbeteren van customer experience.

Head of Customer Experience & Quality Management bij TUI Nederland

Na 10 jaar telecom ervaring in operationeel management, retail marketing, online marketing en CRM, is Fabian in 2012 begonnen bij TUI. Eerst als business analist en project manager, om vervolgens in 2016 te starten met Customer Experience binnen Nederland. Sinds 2018 is hij verantwoordelijk voor CX Benelux, en vanaf 1 october zal hij starten als Director CX Strategy & Innovation for TUI Group. Zijn passie is de klant en alles wat erbij komt kijken om een organisatie zo klantgericht mogelijk te maken.

Managing Director Noventum Service Management

Hilbrand Rustema is sinds 2001 oprichter en directeur van Noventum Service Management Consultants. Hilbrand is de afgelopen 24 jaar management consultant en trainer geweest bij toonaangevende dienstverlenende bedrijven. Zijn huidige aandachtsgebieden zijn Digital Customer Business Related Services, Service Business Strategy, M&A, Service Transformation Management en Service Information Technology.

CEO Acorel

Als medeoprichter en CEO van Acorel is het mijn passie om organisaties te helpen bij het verbeteren van klantbeleving. Het innoveren van werkprocessen, het begeleiden en veranderen van medewerkers en dit ondersteunen met de juiste technologische oplossingen is waarmee ik toegevoegde waarde bij onze klanten wil bereiken. Graag werk ik samen om dit in deze uitdagende tijd te realiseren.

Associate Research Director CX Ipsos

In mijn rol als Customer Experience Specialist bij Ipsos mag ik doen waar ik energie van krijg. Ik ben strategisch gesprekspartner voor diverse klanten bij grote A-merken, help een team van onderzoekers verder in het marktonderzoek vak en hun ontwikkeling, én ik help ik onze Customer en Employee experience onderzoeksoplossingen verder te ontwikkelen.

Manager Managed Services Acorel

Als Business Consultant met meer dan 20 jaar ervaring ben ik actief op het gebied van Order-to-Cash en CRM processen. Mijn interesses en ervaring worden ook uitgebreid naar implementatie van oplossingen en het veranderende gedrag van organisaties en mensen om dit succesvol uit te voeren. Ik help organisaties graag in hun strijd om oplossingen te optimaliseren om aan hun (soms nog niet ontdekte) behoeften te voldoen. 'Proces, organisatie en systemen' is mijn speelveld.

Voorzitter directieteam bij Univé Stad en Land

Pieter-Jan Varekamp heeft ruime bestuurlijke ervaring in eindverantwoordelijke functies binnen de financiële dienstverlening. Hij is voorzitter van het directieteam bij Univé Stad&Land en is actief in diverse bestuurlijke/toezichthoudende functies in onder meer de culturele sector en het onderwijs.
Pieter-Jan vind dat medewerkers met het hanteren van de menselijke maat in de klantbediening de mogelijkheid bieden om het verschil te maken ook in een gereguleerde sector als de financiële dienstverlening.